Festivaluri concurs muzica 2020


luni, 30 octombrie 2017

Regulament - Festivalul de DANS "StaREvolution" , 11-12 noiembrie 2017 , București


DanceFest
StaREvolution

11 noiembrie 2017
Bucuresti

Va invitam la Festivalul de Dans StaREvolution - Editia I , in data de 11.11.2017!
Premiera va avea loc in Main Square-#ParkLakeShoppingCenter - spatiu de dans special amenajat pentru evolutia in siguranta a dansatorilor in poante sau pantofi de dans !
(https://www.parklake.ro/despre-noi/contact/)



**Toate stilurile de dans: balet, dans sportiv, contemporan, urban, traditional.....si toate categoriile de varsta : de la 3 ani la peste 18 ani!
**Medalii, cupe, diplome si premii oferite de sponsorii festivalului : A.C.S Happy Star, ParkLake Shopping Center, Zepter Romania, Tabara "Vreau si Pot!" si...... lista este deschisa pentru doritori!
** Intrarea pentru spectatori este libera si ....plina de surprize!
Inscrieri:
mail: starevolution@yahoo.com
mobil: 0724285795 - #IoanaGogulescu
Detalii despre inscrieri si regulament pe pagina de facebook si pe site: http://happystar.eu/evenimente/starevolution-festival/
Si, pentru ca stim ce inseamna efortul depus in instruirea
copiilor, vom recompesa cu medalii ,diplome si premii de recunoastere , TOTI antrenorii/instructorii cluburilor/scolilor participante!
Va asteptam cu drag!


Ioana Gogulescu
Project manager StaREvolution Dance Fest
0724 285 795
contact@happystar.eu
www.happystar.eu
starevolution@yahoo.com



REGULAMENT

Happy StaREvolution
DanceFest
11-12 noiembrie 2017
Editia I
Bucuresti  @ ParkLake Shopping Center 
Organizator : Asociatia Club Sportiv Happy Star
Ioana Gogulescu –presedinte asociatie/instructor de dans
Festivalul national StaREvolution are ca scop descoperirea, promovarea si recunoasterea talentelor dansatorilor in orice etapa a evolutiei lor: debut, intermediar sau avansat  si se adreseaza tuturor centrelor de dans,  de stat si private, dansatorilor si participantilor individual sau in formatie/grup.
Premiile sunt oferite de organizatorul festivalului,  Asociatia Club Sportiv Happy Star si de sponsorii principali ai acestuia:
Data limita de trimitere a documentelor + melodie (mp3) : 07.11.2017
Data afisarii intrarii concurentilor in concurs: 09.11.2017
Data festivalului:  11-12 noiembrie  2017
Locatia:  PARKLAKE SHOPPING CENTER-MAIN SQUARE – vezi adresa AICI
Organizator: Asociatia Club Sportiv Happy Star 
1.DISCIPLINELE   in functie de categoria de varsta:
  • Balet
  • Balet profesionist
  • Dans contemporan
  • Dans modern,Show Dance
  • Dans sportiv -formatii
  • Latino -club dance: salsa,bachata,kizomba…
  • Folclor National
  • Folclor International
  • Urban :Street-Dance, Popping, House…
  • MTV show comercial
  • Productie
  • Gimnastica, majorete cu si fara accesorii
  • Open 
Categoria: peste 18 ani:
  • Vals Vienez
  • Latino –club dance: salsa,bachata,kizomba
  • Tango Argentinian
  • Swing Dance
 BALET – Tehnici de balet clasic dansat în încălțăminte de balet sau pantofi Pointe ( peste 12 ani ). Se va juriza muzicalitatea, tehnica, expresivitatea, coregrafia și costumația.
DANS CONTEMPORAN – Se va ține cont în special de trăirile și energia transmise de către concurent.
DANS MODERN,SHOW DANCE – dansuri tematice cu elemente din toate stilurile ce antreneaza publicul spectator.
DANS SPORTIV FORMATII– Cele 10 dansuri aferente dansului sportive: Vals Lent, Tango, Vals Vienez, Slow Fox, Quick Step, Samba, Cha Cha, Rumba, Passo Doble și Jive.
FOLCLOR  – Elemente specifice dansului national / international ales;
se puncteaza cu preponderenta atitudinea si costumele.
URBAN – În această disciplină vom avea toate stilurile de dans specifice Urban Dance: Locking, Popping, Electric Boogalloo, House, Crumping, Bboying (fără a domina). Sunt permise elementele acrobatice dar nu trebuie să domine și nu se punctează suplimentar.
LATINO –  orice stil latino, inclusiv cele care nu fac parte din dansul sportiv (Salsa, Bachata, Merengue etc)
GIMNASTICA/MAJORETE – Gimnastica, cu multe acrobații,piramide , cu sau fara accesorii(pom pom, baston, esarfa). Se pot integra în coregrafie mai multe stiluri de dans. Se va juriza energia, expresivitatea și tehnica în mod special.
PRODUCȚIE – Trebuie să avem o temă /poveste clară care se pune în scenă.
Decorurile sunt obligatorii.  Se va juriza în mod special tema, expresivitatea,
costumele și folosirea decorului.
 OPEN – Este categoria care care poate îmbina mai multe stiluri de dans
II . SECȚIUNI
  1. SOLO: 1 DANSATOR
  2. DUO, TRIO, QUARTET: 2, 3, 4 DANSATORI
  3. FORMATIE: 5-12 DANSATORI
  4. GRUP: >13 DANSATORI
Toti concurentii participanti si ceilalti detinatori de drepturi (parinti / profesori si nu numai) autorizeaza prin prezenta folosirea, reproducerea, tiparirea, si publicarea numelor lor, imaginilor, a vocilor, fotografiilor in scopul promovării, difuzării atat de catre organizatori cat si de partenerii,sponsorii acestuia. Aceasta implică şi folosirea fotografiilor şi a altor materiale audio şi video făcute pe scena,la repetiţii şi în culise, pe site-ul oficial al festivalului si partenerilor/sponsorilor sau a oricărui alt material/produs facut de Festivalul Happy StaREvolution.
III . CATEGORIILE DE VARSTA :
  •   3 – 6 ani BABY
  •   7 – 9 ani MINI
  • 10-12 ani CHILDREN
  • 13-15 ani JUNIOR
  • 16-18 ani SENIOR
  • Peste 18 ani –sectiunea Vals Vienez – dans de salon
  •                      – sectiunea Latino – Salsa @Bachata
  •                      – sectiunea Tango Argentinian
  •                      – sectiunea Swing Dance
  • În cazul in care sunt mai mult de 2 dansatori ( duo, trio quartet formatii si grupuri ), se va lua in calcul media aritmetica a vârstelor împlinite de concurenți până la data festivalului. Media rezultată ii va incadra intr-o categorie de vârstă.
  • Organizatorul își rezervă dreptul de a solicita dovada (certificat de naștere / carte de identitate) vârstei copiilor în cazul nerespectării categoriilor.
  1. LIMITE DE TIMP
  2. SOLO: Max 2 min
  3. DUO, TRIO, QUARTET: Max 2 min
  4. FORMATII : Max 3:30 min
  5. GRUP : Max 5 min
V.TAXE DE PARTICIPARE  =  Sponsorizare
  1. SOLO
45 RON  = 1 DANS
60 RON  = 2 DANSURI
  1. DUO, TRIO, QUARTET
40 RON / PERS = 1 DANS
55 RON/PERS   = 2 DANSURI
  1. FORMATIE SI GRUP
35 RON / PERS = 1 DANS
50 RON /PERS =  2 DANSURI
VI.INSCRIERE
Înscrierea se va face online la adresa: starevolution@yahoo.com
mentionand urmatoarele date:
  1. NUMELE CLUBULUI
  2. NUMELE INSTRUCTORULUI/ANTRENORULUI
  3. NUMELE DANSATORULUI / FORMATIEI / GRUPULUI
  4. NUMELE DANSULUI
  5. DISCIPLINA
  6. SECTIUNEA
  7. CATEGORIA DE VÂRSTĂ
  8. DURATA COREGRAFIEI
Muzica se va trimite, în format mp3, pana la data de 07.11.2017 la adresa de e-mailstarevolution@yahoo.com cu numele momentului si specificația:
P – INTRARE DIN POZĂ (Dansatorul/Dansatorii se așează pe scenă și apoi porneste muzica)
M – INTRARE PE MUZICĂ (Muzica porneste și apoi intră și dansatorul / dansatorii).
Ex: Variatia “Paquita”-P
Este obligatoriu ca instructorul să aibă la el melodia / melodiile  in format mp3  pe un dispozitiv stick.                                       
VII. TAXA DE PARTICIPARE/ Sponsorizare
Taxele de participare se vor achita pana in data de 07.11.2017:
  • la receptia clubului Happy Star aflata in incinta centrului Titan Fitness (adresa AICI)
Incasarile se fac sambata si duminica in intervalul: 10.00-20.00 sau in orice zi din saptamana cu telefon inainte: 0724 285 795 Ioana Gogulescu
(  Mijloace de transport la 3minute de locatie:  metrou Titan, tramvai 23 si 19, autobuze:  101,102,104,311,253,334,335)
Detaliile platii: Sponsorizare festivalul de dans  Happy StaREvolution
VIII . PREMII
  • TOTI DANSATORII PARTICIPANTI VOR PRIMI DIPLOME DE PARTICIPARE SI MEDALII! Aceasta premiere se va face imediat dupa evolutia dansatorilor!
  • INSTRUCTORII SI ANTRENORII VOR PRIMI DIPLOME DE RECUNOASTERE SI TROFEUL FESTIVALULUI 
  • LA FIECARE DISCIPLINA DE DANS , PENTRU FIECARE GRUPA DE VARSTA SE VOR PREMIA  CU MEDALII,DIPLOME , CUPE SI PREMII LOCURILE I,II,III .
  • PRIMELE 6 MENTIUNI VOR FI PREMIATE DE SPONSORII FESTIVALULUI  !
  • Se vor acorda premii surpriza pentru participanti si spectatori !!!

  • Extragerile PREMIILOR SPECTATORILOR se vor face pe tot parcursul spectacolului ,cate trei ,dupa fiecare moment de premiere a locurilor I,II,III si mentiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu