Festivaluri concurs muzica 2020


marți, 29 septembrie 2015

Regulament - Festivalul "STAR VIVERE MUSIC REVOLUTION" , 12-13 noiembrie 2015 , Oradea

ASOCIAŢIA STAR VIVERE în parteneriat cu PRIMĂRIA ORADEA ŞI CONSILIUL JUDEŢEAN BIHOR  organizează în perioada 
12-noiembrie - 13 noiembrie 2015 la Oradea, 
Festivalul Internațional de muzică pop 
STAR VIVERE MUSIC REVOLUTION
, adresat copiilor şi tinerilor  pe următoarele categorii de vârstă: 4-7 ani; 8-10 ani; 11-13 ani şi 14-16,17+ si sectiunea grupuri.

Regulament

1.SOLIȘTI

2.GRUPURI

La ambele secțiuni pot participa copii cu vârsta cuprinsă între 4 și 17+ ani
GRUPE
I. 4-7ani
II.
8-10ani
III.
 11-13ani
IV
 .14 - 16 ani
V .17+
GRUPURI:
La aceasta secțiune pot participa grupuri formate din 2 - 5 membrii și peste 5 până la 15 membrii.
Concurenții ambelor secțiuni de interpretare, soliști și grupuri vor evolua pe scenă cu negativ pe suport audio.Piesele alese de concurenții acestor secțiuni pot fi din repertoriul romanesc sau internațional dar trebuie pe cât de mult posibil să corespundă particularităților de vârstă și posibilităților vocale și interpretative ale copiilor.Concurenții de la secțiunea Grupuri vor evolua într-o categorie unică.Momentele artistice ale grupurilor trebuie să conțină elementele unui SHOW: tema, costumație, coregrafie, decoruri, ca durată ele se vor încadra între 3 – 7 minute.
INSCRIEREA
Perioada de înscriere: 25.09.2015 - 31.10.2015
Concurenții se vor putea înscrie doar prin poșta electronică (asociatiastarvivere@yahoo.com)
Dosarul de înscriere va conține următoarele:
·         Piesa - pozitiv format MP3 sau link cu interpretarea live a piesei propuse;
·         Fisa de înscriere - completată corect și integral;     descarca de AICI  http://festivalvivere.ro/index.php/inscriere
·         Copie a certificatului de naștere sau a CI;
·         Foto color format JPG, recentă, bust, clară, fără accesorii si pe fundal deschis.


TAXA INSCRIERE:
·         200 RON - Soliști;
·         250 RON - Grupuri pana la 5 membrii ;
·         300 RON - Grupuri peste 5 membrii.

Dovada achitării taxei de înscriere - plata se va face în contul asociației specificând în chitanță taxă festival înscriere și numele concurentului, grupului.

Contul asociației:

ASOCIATIA STAR VIVERE - BANCA TRANSILVANIA Sucursala ORADEA RO90BTRLRONCRT0252820001
Data limită de trimitere a materialelor este 31.10.2015
Materialele trimise nu sunt returnabile.
Organizatorii își rezervă dreptul de a stabili numărul de concurenți admiși în festival și ordinea intrării în concurs.
Lista concurenților admiși va fi afișată în data de 02.11.2015, în aceeași zi urmând să stabilim și piesa aleasă pentru finala festivalului.
Concurenții admiși trebuie să dețină acordul scris al compozitorului și textierului privind cesionarea dreptului de autor pentru difuzarea în timpul și după festival sau pot face o declarație pe propria răspundere referitor la prezența piesei in festival. Orice alt detaliu legat de aceasta nu privește organizatorii sau juriul și se va reglementa doar intre aceștia (compozitor, textier, interpret).
Toți concurenții - soliști și grupuri vor evolua live pe scenă atât în concurs cât și la gală.

PREMIILE
Se vor acorda premiile I , II , III și Mențiune pentru fiecare categorie de vârstă.
Se vor mai acorda PREMII SPECIALE ale juriului, organizatorilor, presei, sponsorilor, altor organizații, etc.
TROFEUL – GRAND PRIX–UL FESTIVALULUI STAR VIVERE MUSIC REVOLUTION va fi câștigat de concurentul cu cea mai mare medie indiferent de categoria de vârsta, și care prin evoluția sa a impresionat în mod deosebit juriul.
JURIUL
Juriul festivalului va avea în componența sa specialiști în domeniul muzical, muzicieni, oameni de televiziune, artiști interpreți, personalități ale vieții artistice naționale si internaționale.
JURIZAREA
Notarea concurenților se va face de către fiecare membru al juriului pe formulare speciale individuale cu note de la 7 la 10.
Criteriile de jurizare:
- Calități vocale;
- timbru;
- amplitudine;
- emisie vocală;
- dicție;
- intonație;
- prezenta scenică;
- interpretare artistică;
- elemente de originalitate;
- stil interpretativ;
- expresivitate;
- costumație;
- coregrafie.
Deciziile juriului de preselecție și concurs sunt irevocabile și nu pot fi contestate.


OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR
Să respecte regulamentul, programul festivalului, să nu deterioreze bunurile din sala de spectacol, să prezinte o ținută de scenă adecvată atât în ziua concursului cât și la gală, prezența și ținuta fiind OBLIGATORII la gală.
Laureații care nu se vor prezenta la gala nu își vor putea ridica premiile.
Orice abatere de la aceste reguli poate duce la eliminarea concurentului din concurs.
OBLIGAȚIILE ORGANIZATORIILOR
Să pună la dispoziție sala de spectacol, să asigure suportul tehnic necesar evenimentului (sonorizare, microfoane, lumini), să asigure corectitudinea centralizării datelor și a punctajelor acordate de juriu.
CAZAREA, MASA ȘI TRANSPORTUL VOR FI SUPORTATE DE FIECARE CONCURENT ÎN PARTE.
INSCRIEREA
Perioada de înscriere: 25.09.2015 - 31.10.2015
Concurenții se vor putea înscrie doar prin poșta electronică. (asociatiastarvivere@yahoo.com)
Dosarul de înscriere va conține următoarele:
·         Piesa - pozitiv format MP3 sau link cu interpretarea live a piesei propuse;
·         Fisa de înscriere - completată corect și integral;
·         Copie a certificatului de naștere sau a CI;
·         Foto color format JPG, recentă, bust, clară, fără accesorii si pe fundal deschis.
TAXA INSCRIERE:
·         200 RON - Soliști;
·         250 RON - Grupuri pana la 5 membrii ;
·         300 RON - Grupuri peste 5 membrii.
Dovada achitării taxei de înscriere - plata se va face în contul asociației specificând în chitanță taxă festival înscriere și numele concurentului, grupului.
Contul asociației:
ASOCIATIA STAR VIVERE - BANCA TRANSILVANIA Sucursala ORADEA RO90BTRLRONCRT0252820001
Data limită de trimitere a materialelor este 31.10.2015
Materialele trimise nu sunt returnabile.
Organizatorii își rezervă dreptul de a stabili numărul de concurenți admiși în festival și ordinea intrării în concurs.
Lista concurenților admiși va fi afișată în data de 02.11.2015, în aceeași zi urmând să stabilim și piesa aleasă pentru finala festivalului.
Concurenții admiși trebuie să dețină acordul scris al compozitorului și textierului privind cesionarea dreptului de autor pentru difuzarea în timpul și după festival sau pot face o declarație pe propria răspundere referitor la prezența piesei in festival. Orice alt detaliu legat de aceasta nu privește organizatorii sau juriul și se va reglementa doar intre aceștia (compozitor, textier, interpret).

Toți concurenții - soliști și grupuri vor evolua live pe scenă atât în concurs cât și la gală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu