Festivaluri concurs muzica 2020


joi, 20 iunie 2013

Festivalul "AŞCHIUŢĂ" , 28 iunie 2013 , Bacău




Juriul și Concurenții admiși








  • Conf. Univ. Dr., compozitor DUMITRU LUPU,
PREŞEDINTELE JURIULUI
  • ANTONELA LEAHU – Profesor de muzică,
Dir. adj. Liceul de Arte “George Apostu” Bacău
  • MIA OJOG – Interpretă de muzică uşoară,
Profesor canto muzică uşoară, C.N. de Arte “George Apostu” Bacău
  • MARINELA POTÂRNICHE – Profesor de muzică,
Inspector şcolar pentru specialitatea arte
  • MARINELA PARASCHIV – Profesor de muzică

Secretar juriu


prof. LAURA GHINEA 


CATEGORIA 4 - 6 ANI
NR.
CRT.
NUMELE ŞI PRENUMELE
INTERPRETULUI
VÂRSTA
ani / luni
LOCALITATEA
MELODIA DE INTERPRETAT
1.
Alexa Ştefania
6, 5
Bacău
Parada florilor
2.
Apostolache Cristina Maria
5, 11
Bucureşti
Ale mele vise dragi
3.
Bîrjovanu Luiza Maria
6, 11
Roman-Piatra Neamţ
Arlekino
4.
Gherganu Emma-Iona
6, 9
Bacău
Mamă nu mai sunt o fetiţă
5.
Ionescu Teodora
5, 5
Bacău
Păpuşa
6.
Irimiea Denisa
6, 8
Roman-Piatra Neamţ
Arlekinul
7.
Juravle Maria
5, 3
Roman-Piatra Neamţ
Veronica
8.
Manolescu Bianca Ana-Maria
6, 5
Buzău
Sunt val de mare
9.
Urban Emma
6, 9
Bacău
Copilăria mea


CATEGORIA 7 - 8 ANI
NR.
CRT.
NUMELE ŞI PRENUMELE
INTERPRETULUI
VÂRSTA
ani / luni
LOCALITATEA
MELODIA DE INTERPRETAT
1.
Andrei Delia-Andreea
8, 7
Bacău
Nu pot să fiu cuminte
2.
Aniculesei Sabrina
7
Roman-Piatra Neamţ
Sunt o superfată
3.
Burlacu David Andrei
8, 5
Constanţa
Seară de seară
4.
Cijenschi Ioana
8, 2
Roman-Piatra Neamţ
Nu mă certa
5.
Ciudin Izabela Elena
8, 3
Piatra-Neamţ
Lasă-mă să cred
6.
Cosma Mateea Ioana
7, 6
Bacău
Şcoala mea
7.
Dumbravă Ioana Gabriela
8, 9
Iaşi
Mireasa
8.
Florea Beatrice Maria
8, 11
Iaşi
Ţurai
9.
Iancu Ioana Roberta
7, 5
Bacău
Mi-e tare dragă şcoală
10.
Mazilu Anda Elena
7, 9
Roman-Piatra Neamţ
Ce pot să fac
11.
Mihuţ Maria Emilia
7, 9
Iaşi
Mama e numai una
12.
Pavelescu Maria Alexandra
8, 5
Bacău
Visez o lume a mea
13.
Roşu Elena Monica
8, 8
Vaslui
Când uitaţi să visaţi
14.
Sicu Mateea Ioana
8, 3
Bacău
Vine iarăşi circul
15.
Simon Teodora
8, 1
Iaşi
Ce este un copil
16.
Ştefan Maria Raisa
7, 7
Medgidia-Constanţa
Prăjitura
17.
Tanasă Andrada-Maria
8, 9
Iaşi
Iubesc muzica
18.
Tălmăcel Eliza-Maria
8, 3
Roman-Piatra Neamţ
Vis de ţigan
19.
Ungureanu Alexandra-Gabriela
8, 3
Roman-Piatra Neamţ
Arlekinul
20.
Ursacche Crista Minola
8, 9
Roznov-Piatra Neamţ
Şi tu ai fost copil
CATEGORIA 9 - 10 ANI

NR.
CRT.
NUMELE ŞI PRENUMELE
INTERPRETULUI
VÂRSTA
ani / luni
LOCALITATEA
MELODIA DE INTERPRETAT
1.
Andrian Ana-Maria
9, 5
Iaşi
Foarte bine
2.
Azamfirei Elena Geanina
9, 1
Iaşi
Mamă zâmbet dulce
3.
Bădărău Andrada
9, 3
Roman-Piatra Neamţ
Gaşca fără nume
4.
Bârzu Denisa
10, 6
Iaşi
Norocul meu e mama mea
5.
Benchea Medeea-Paula
10, 1
Bacău
Charlestonul
6.
Berdan Lorena-Mihaela
10
Galaţi
Sunt aşa ca orice fată
7.
Ciocoiu Romina
9
Roman-Piatra Neamţ
Îngerul meu
8.
Ciulei Daria Catrinel
9, 7
Iaşi
Crăiasa viselor
9.
Diaconu Andreea Cătălina
10, 9
Bacău
Every day ( În fiecare zi )
10.
Hodină Ilinca Gabriela
9, 9
Bacău
Rock’n roz
11.
Irimia Diana
10, 11
Vaslui
Lie, ciocârlie
12.
Parasca Alexandra Elena
10, 4
Iaşi
Îngerii nu plâng
13.
Pavelescu Maria Alexandra
9, 11
Bacău
Visez o lume a mea
14.
Popa Alessia Teodora
10, 7
Bacău
No ordinary girl (O fată obişnuită )
15.
Prodea Luana
9
Sibiu
Te iubesc măicuţa mea
16.
Sava Denisa Andreea
10, 4
Bacău
Vreau să fiu minunea ta
17.
Scupra Elisa Eleni
9, 1
Constanţa
Drumul meu
18.
Stoleru Daria
9, 7
Roman-Piatra Neamţ
Doar când ai prieteni
19.
Tanasă Milena-Andreea
10, 8
Roman-Piatra Neamţ
Ziua vrăjitoarelor
20.
Ungureanu Isabela
9, 5
Medgidia-Constanţa
Delfinul de aur